Με το δεξί ο Ολυμπιακός στις υποχρεώσεις του στο Europa League στη φάση των ομίλων. Με γκολ του Καμπιάσο στο 42΄πήρε τη νίκη και τους τρεις βαθμούς απέναντι στην Γιουνγκ Μπόϊς στην Βέρνη. Οι γηπεδούχοι προσπάθησαν αλλά ο Λεάλι κράτησε τον Ολυμπιακό στην φάση του 61΄.
Γιουνγκ Μπόις (Άντι Χάτερ): Εμβογκό , Σούτερ, Ροσέ, Φον Μπέργκερ, Λέτσιακς- Μπερτόνε, Ζακάρια, Ραβέ (86’ Ντουά), Σουλεϊμάνι – Φρέι (78’ Σικ), Κούμπο.
Ολυμπιακός (Πάουλο Μπέντο): Λεάλι, Φιγκέιρας, Μποτία, Ντα Κόστα, Ντε λα Μπέγια, Μιλιβόγεβιτς, Καμπιάσο, Ελιουνούσι (90’+3’ Ρομαό), Μάριν (63’ Αντρέ Μάρτινς), Σεμπά, Ιντέγε (82’ Καρντόσο).
2oς ΟΜΙΛΟΣ
ΑΠΟΕΛ-Αστάνα 2-1
(75΄ Βινίσιους, 87΄ Ντε Καμάργκο – 45΄ Μακσίμοβιτς)
Γιουνγκ Μπόϊς-Ολυμπιακός 0-1
ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (29/9)
Αστάνα – Γιουνγκ Μπόις
Ολυμπιακός – ΑΠΟΕΛ




