Κύπελλο Στους ομίλους η Σπάρτη Video

Κοινοποίηση στο Facebook
Κάντε Tweet στο Twitter

Η Σπάρτη παραχώρησε ισοπαλία 1-1 στον Παναιγιάλειο στο γήπεδο Λιβαδειάς και σε συνδυασμό με τη νίκη 4-0 στο πρώτο ματς πέρασε στους ομίλους του κυπέλλου Ελλάδας.

Στο 34΄ο Ηλιόπουλος το 1-0 και στο 67΄ο Βλάχος το 1-1.
ΣΠΑΡΤΗ (Σωτήρης Αντωνίου): Κραβαρίτης, Σιώπης, Γιαννίτσης, Καρτσαμπάς (54’ Οικονομόπουλος), Παναγιώτου, Αναστασόπουλος, Κατσίκης, Ηλιόπουλος, Αρσενίεβιτς Ν., Αναστασάκος (46’ Αρσενίεβιτς Φ.), Μπουντόπουλος (71’ Βελλίνης).

ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ (Λεωνίδας Βόκολος): Στρέζος, Πολυχρονιάδης (73’ Σανδραβέλης), Κοντοές, Βλάχος, Ρότας, Μωυσίδης, Μπούζας (32’ Στίκας), Κατίδης, Μπουρλάκης, Ξόμπλιος, Σκαρτσίλας (56’ Κρητικός).

i-sd