Kύπελλο/ Τέσσερα η Σπάρτη-Ισοπαλία στο Ηράκλειο Video

Κοινοποίηση στο Facebook
Κάντε Tweet στο Twitter

 Στο Αγρίνιο με γηπεδούχο τον Παναγιάλειο έπαιξε για την πρώτη φάση του κυπέλλου Ελλάδας η Σπάρτη .

Οι Σπαρτιάτες έκαναν πλάκα επικρατώντας με 4-0 και ουσιαστικά εξασφαλίζουν την πρόκριση στους ομίλους. Δύο γκολ ο Αναστασάκος και   δύο ο Μπουντόπουλος .


Στο άλλο παιχνίδι ΟΦΗ και Αχαρναϊκός έμειναν στο 0-0 και η πρόκριση είναι ανοιχτή.
Οι επαναληπτικοί την Κυριακή 18/9.

i-sd