Στο Αγρίνιο με γηπεδούχο τον Παναγιάλειο έπαιξε για την πρώτη φάση του κυπέλλου Ελλάδας η Σπάρτη .
Οι Σπαρτιάτες έκαναν πλάκα επικρατώντας με 4-0 και ουσιαστικά εξασφαλίζουν την πρόκριση στους ομίλους. Δύο γκολ ο Αναστασάκος και δύο ο Μπουντόπουλος .
Στο άλλο παιχνίδι ΟΦΗ και Αχαρναϊκός έμειναν στο 0-0 και η πρόκριση είναι ανοιχτή.
Οι επαναληπτικοί την Κυριακή 18/9.




