Στο γήπεδο Λογγακίου η έδρα της Ασπροκκλησιάς

Κοινοποίηση στο Facebook
Κάντε Tweet στο Twitter

Γίνεται γνωστό ότι η έδρα της Ασπροκκλησιάς στην οποία παίζουν παίκτες από την ακαδημία του ΑΟΤ και την Κ16 και  η οποία θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της Α1 ερασιτεχνικής μέσω της Ασπροκκλησιάς θα είναι το γήπεδο Λογγακίου. Ενώ κάποια ματς θα γίνουν και στην Ασπροκκλησιά. Ο πρώτος επίσημος αγώνας είναι την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου στις 17.00 με την ομάδα του Αγιοφύλλου για την 2η αγωνιστική. Εκκρεμεί και ο αγώνας της πρώτης αγωνιστικής στην Πιαλεία ο οποίος θα οριστεί από την ΕΠΣΤ πότε θα διεξαχθεί.

i-sd